Ben jij een organisatorisch talent met ervaring in administratieve en secretariële werkzaamheden? Zoek je een veelzijdige functie binnen een dynamisch en groeiend bouwbedrijf? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou!
Als Administratief secretarieel medewerker maak je deel uit van het secretariaat bestaande uit een Office manager en twee Medewerkers receptie. Je biedt ondersteuning aan collega’s op kantoor bij diverse administratieve, secretariële en facilitaire taken.
Wat ga je doen?
De Office manager ondersteunt directie, projectleiding, hr en diverse collega’s bij uiteenlopende administratieve, secretariële, facilitaire en organisatorische taken. En daar ga jij bij helpen!
Een greep uit de werkzaamheden:
- Verwerken van e-mails en binnenkomende post;
- Beheren van diverse agenda’s en het plannen van afspraken;
- Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en het bewaken van de actiepunten;
- Verwerken en onderhouden van overeenkomsten, sjablonen en procesbeschrijvingen;
- Ondersteunen bij het beheer van ons wagenpark;
- Ondersteunen bij personeelsadministratie;
- Helpen bij het organiseren van personeelsactiviteiten, jubilea en afscheid van medewerkers;
- Fungeren als back-up voor de receptie voor het beantwoorden van telefoon en het ontvangen van bezoekers.
Wat vragen we van jou?
- Een MBO 4 diploma in een secretariële richting;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- Uitstekende kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
- Nauwkeurig, proactief en zelfstandig kunnen werken.
In overleg stemmen we je werkdagen met je af waarbij in ieder geval vrijdag één van je vaste werkdagen wordt.
Wat bieden wij?
- Een veelzijdige functie in een informele en prettige werkomgeving binnen een groeiend bouwbedrijf;
- Een salaris tussen de € 3.000,- en € 3.700,- (afhankelijk van ervaring) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 43 vakantiedagen (4 weken bouwvak en kerst/nieuwjaarsweek collectief vrij);
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Reiskostenvergoeding;
- Leasefietsregeling;
- Diverse leuke personeelsactiviteiten;